Monday, August 29, 2011

Ramadhan 1432H: Day 23 & Day 24

saya kan ratu jam.. isnin kena.. selasa pun kena..
jam tu suka sangat dengan saya.. makin saya elak, makin dia datang dekat.. #ehttetiba

so anyways, cer tengok kuih muih ni...
lawa kan? comey kan??


yang penting bukan setakat rupa je...
rasa dia pun meletop hebat....

tu bukan kuih raya untuk rumah saya.. itu kuih raya rumah kawan saya..
saya tak tahan tengok kecomelannya.. kena gak amik gambar... hehhee.....

the next day tu... office lak buat Iftar dengan semua staff...


macam biasa... penuh la lobby dengan kerusi meja segala..
rasanya tahun ni amik caterer lain kot..
sebab susun atur dia sangta berbeza berbanding dengan previous years..



concept dia stall..
memang hazab la beratur...

lepas tu, sampai je your turn.. habis kena tunggu refill..
sedddihhh... :P

tapi, yang paling tak menahan is this..



kambing goleks you alllll....
tiga ekor je ye untuk beribu umat organization  ku..
huhuhuh...

alhamdulillah...rezekiiii...
(sambil buat muka redha)


Blurbings By,




BannerFans.com

No comments: