Friday, August 26, 2011

Ramadhan 1432H: Day 21 & Day 22


ha! dah puasa 21 hari baru nak bayar zakat..
heheh....

so, on 21st Ramadhan.. saya adalah memaksa budak lambat bayar zakat ni teman saya membeli barang raya sikit. serious sikit. tahun paling saya bersederhana lah tahun ni..
itu pun beli yang penting2 like for mom, sis, BIL & my bothDs.
:)

cukup lah kot. and sikit tambahan untuk diri saya.

naik LRT ok.. nak selamat kan diri dari jam dan kekurangan pahala puasa... terima kasih kawanku..sebab sudi tolong teman and tolong angkutkan barang. hehehe.
raya kang upah rendang. okie?

lepas pada tu.. kami terus cari port nak berbuka..


tempat ni somewhere in Ampang..
nama kedai tak leh bagitau...hehehe

sangat sedap.
ambiance best.
and its only RM39.90 per nett...

last minute pun berbaloii..
suka suka!

budak suka dapat nasi arab


desserts yang meletop sedappp...

kami berbuka dengan air je dulu actually..
hahahaa.. lama tak berjalan.. ko macam budak2 meneguk air tak hengat...
pastu solat.. lepas tu baru terjah makanan...

nasi dia sedap.
bolognese dia sedap.
spread dia tak banyak... tapi apa yang ada tu..sangat sedap!

rehat menunggu nak chow 
but....


tunggu dia ni settle shisha

feeling arab habis la tu..
makan nak nasi arab..
pastu lepak shisha..
ahhahaa

tetiba nak sabo mamat ni..

balik tu.. gigih tukar bedsheet..
asal raya je.. even bedsheet baru basuh.. ayu tetap gak nak tukar bedsheet..
hehehe...

katil raya saya

semalam seronok sangat naik lrt tak de jam segala kan??
keesokan harinya....................



saya berbuka dalam kereta ditemani beratus umat lain yang sama terkandas..
:(


Blurbings By,




BannerFans.com

No comments: