Friday, February 18, 2011

Congrats Jaja!

ok fine.
memang tak de nya nak bersusun bagai.
entry adalah hari ni saya kat utara, esok kat PJ and now mari kita ke Pilah pulak yo... :P


the 2 in 1

hanya ada makan beradab. no sanding2.... so makanya the pelamin diletak as a back drop kat belakang tempat makan beradab.

so, makan pun ye. bersanding pun ye.
orang datang nak amik gambar dengan pengantin pun molek la pemandangannya.. ha...



pengantin adalah kawan lama ayu kat IIU dulu.
seriusly.. among the first new friends yang I jumpa mula2 masuk IIU.

yelah..kita budak sekolah biasa...
kebanyakkannya budak sekolah agama... bukan semua nak kawan dengan kita.
sobs.

so Jaja was among the first yang ayu kawan.
i mean my new networking in IIU la...



so its a wedding that i can't miss!

tapi takut jugak tak dapat nak pergi.. maka tidaklah saya RSVP kedatangan saya... kiranya SURPRISE!!!!

so, the first word utter from her when she saw me.. "Ayyuuuu!!! ko tak rsvp pun kat aku....terfikir aku eh ayu ni datang ke tidak ni...."

haaa..... datang la... :)


to Jaja & hubby...
may Allah bless you both with the best of love and iman forever.
amin.

Congrats bebeh!
muah muah!


Blurbings By,



BannerFans.com

2 comments:

attyfir said...

selamat pengantin baru utk jaja & hubby

Anonymous said...

iyer selamat pengantin baru diucapkan kepd cik siti amiha ayu



puyer kawan iaitu Jaja
ngeh ngeh ngeh..:p