Thursday, June 14, 2012

What I've learned today

Today is indeed the most valuable 24hours (excluding my sleeping hours) I had in my life.

Because why?

I learned to a accept my flaws. Dengan penuh redha and cool.

Memang betul orang kata. Truth hurts. But the moment I heard it.. The confession. Terus tarik nafas dalam2 and bersyukur ada yang masih sudi menegur.

Menegur.
Bukan memaki.
Bukan menghamun.

MENEGUR.

Bukan belakang2.
But straight to my face.

It hurts.
Bergenang la jugak air mata.
Berubah jugaklah muka.

But when I calm myself down.
I realise.

Alhamdulillah.

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

3 comments:

rasp said...

sis, memang betul kan...
the truth hurts....
tapi kalo kritikan tu membina...
we can try our best to change...
be glad ada yg masih sayangkan kita utk menegur kesalahan kita kannnnnn....

* nota utk diri sendiri gak nie :)

Unknown said...

iya hati agak tersentap even ditegur selembut mana pun...

Amiha Ayu said...

sis rasp:
tu la kan sis.. it hurts but kenyataan..mcm tu lah..

KF:
:)
heads up.. ppl needs to improve. so, kenalah terbuka.