Saturday, August 30, 2008

me, myself & i




hari ini, saya gila kuasa.
saya nak bercerita pasal saya.
kenapa kat atas tu ada keyboard?
sbb, kalau tuan semua bijak laksana.. ikut la nombor nombor itu mengikut turutan.. maka, dapat lah nama penuh saya.. :)
saya anak kedua dari dua beradik.
saya hanya ada seorang kakak yang berumur 9 tahun lebih tua dari saya.
saya mempunyai sepasang anak saudara yang amatlah keletah and sentiasa memerah kepala otak saya supaya berfikir ahead of them.
saya d besarkan oleh seorang ibu tunggal yg amatlah superwomen.
don't know what i'd do without you mom!
saya perlukan 100 entry untuk hanya bercerita mengenai mak saya.
saya adalah penggemar setia warna kuning dan bunga sunflower.
saya suka berkawan dan boleh di kategorikan dalam golongan yang ramah. (ramah ker?)
saya suka shopping parfume, makeup, handbags & kasut.
saya suka makan makanan bersup.
saya juga suka makanan bergoreng (ini adalah dosa besar pemakanan yer).
saya suka air kosong sejuk.
saya juga gemarkan buah apple, pisang & pear.
saya di kelilingi oleh kawan kawan yang amat lah sewel, gila, cantik, baik hati, senak perut, tak berapa stabil tetapi TERAMAT MARVELOUS!
dan kenapa saya berkawan dengan mereka walaupun saya tau mereka begitu?
kerana saya juga seperti mereka!
sekian, terima kasih.


AyU's CoPyRiGhT ©

3 comments:

eLLy said...

ha ha same la kita .. first name siti .. dan kita memerlukan 100 n3 untuk bercerita mengenai emak :)

farah, s. said...

comel~

Amiha Ayu said...

kak elly - yay! sama eh kak? best nya jumpa gang.. huhuhu.. tu lah kan? pasal mak ni kalau nak brcerita.. 100 entry tu pun baru sinopsis...

farah - hi farah... comel? sapa? u eh? farah mmg comel.. :)