Wednesday, March 16, 2011

Why is it dark in here?

saya ada dua orang anak saudara yang super lorat.
lorat yang membuatkan saya akan tersenyum sorang2 kat office, or masa driving.
lorat yang menyebabkan mereka berdua menjadi topik perbualan saya dengan sesiapa sahaja.
my bothDs.
how would i live without them.

ini adalah diantara cerita lorat kedua cinta hati saya.

my bigD


my lilD

ni rasanya nak pergi wedding kot.
Bila budak berdua ni nampak their mama & their Jaddah pakai shades masing2...
kelam kelibut lah budak2 bertuah ni pakai shades masing2 jugak...

sekali lalu smart tunnel...
boleh tak budak berdua tu tanya.. "Why is it dark in here??"

nak ku marah.. comel
nak ku angin.. comel

eiiii... nasib baik comel.
;)

(anak sedara saya.. suka hati saya lah nak puji kan)



Blurbings By,




BannerFans.com

1 comment:

rasp said...

tul tu sis...
kalo dah super cute camne lah nak marah kan hahahaha...
mmg keletah dorang nie pasti jadi topik perbualan nye...