Tuesday, March 15, 2011

BB vs SATIO

Siapa tau Sony Ericsson Satio?
siapa tau saya adalah sangat meminati Satio?
first time nampak iklan dis sementara tunggu movie start.. oh my! jatuh cinta OK.



sekali adik ku sayang kat office ni beli lah pulak... together2 with her boify.
isk.. orang sekarang.. handphone pun nak sedondon tau.
(sambil geleng2 kepala)



masa mula2 ayu nak beli BB dulu pun.. sceptical sangat2 in between BB and Satio.. tapi punya fikir dan fikir akhirnya saya mengalah dengan BB.
and now.. i'm suffering from BBxitis.
LOL!



Blurbings By,




BannerFans.com

7 comments:

Anonymous said...

yes,SE !!!!!!!!

yaTy ♥ said...

my sis pun guna satio kak..
same kaler with ur fren tue..
hehhee..
=)

Dee said...

ada sorang blogger ni..upload pic from satio..pergh..cantik giler...mcm dslr..

menyesal x ayu? muahaha..

Gina said...

My ayah, adik-adik and sepupu sepapat semuanya dah berblackberry..but I masih setia ngan Sony Ericsson

kazmyra afkar said...

2,2 best dan minat.. tapi yang mane lebih tebaik

Lyn Yusoff said...

my colleague pun pakai satio..
nampak best..
tpi bb ttp dihati..

NM02 said...

hubby saya pakai SE satio. gambar hp tu sangat cantek. jom skodeng blog saya yg kebanyakkan dari satio.

saya singgah tinggal jejak sekali ni. jom tukar link. leh tukar citer dan pendapat.

kalu sudi, follow le saya sekali ye.. hehehe