Tuesday, December 28, 2010

Al Cuti Sekolah

me: adik... look here and smile..

...and she gave me this.


me: please la sayang... tak princess la macam ni...

..the magical word 'princess' changed everything..
so, she decided to give me this..


masa zaman ayu cuti sekolah dulu.. i remember playing congkak.. batu seremban and macam2 lagi with my late nenek...
busuk2 pun, layan main basikal BMX kat luar rumah..layan racing dengan budak2 mengaji.. (masyaallah punya tomboy)

but my bothDs..
i mean, kids now a days...

very gadget...


one with PSP one with DS.

and yes, I don't play those aliens.. but I am the one yang google segala macam mak nenek yang perlu untuk benda2 tu...
They don't talk to each other except..
"kita tukar nak, kejap?"

eh! borak la main masak2... best koooottttt....
isk.


Blurbings By,



BannerFans.com

2 comments:

rasp said...

tul tu sis...
zaman berubah, cara permainan dorang pun berubah...
tapi i sumtimes kan...
tarik all those 'comfort' items...
and expose my kids to the real world...hehehehehehe...

Liza said...

off topic skit, just nak wish ayu happy new year, hoping 2011 is better than 2010 Insyallah!