Friday, December 28, 2007

tgh hari lit lit

tadi lunch kalut gile p KLCC.
sbb nak kena cari AnjungMimos.
ade prob wit my iV card.

satu, nak cepat kan? so, malas la nak layan sesapa...
sekali??? dapat la pulak pakcik cab yg baik.teramat baik... rajin la pulak menceceh nya...
dia sound pasal betapa dia x suka anak2 melayu zaman skrng yg kurang2 ajar...
dia cerita pasal berapa kepul duit dia ada lam bank...
dia kata dia bawak cab ni just for fun.. NOT!

pelik mmg pelik...
pelik tapi benar...



dah sampai kat AnjungMimos tu..
azab lain laks...
mamat tu lak dok sibuk membebel kat aku betapa perlunya iV educate consumer.
salah aku ker?
aku x keje kat iV la..
ok fine, korang reseller jer... habis?
yes, aku marah...
sbb, keje banyak pending...
pastu, sume nak bebel...
salah aku ker?

No comments: