Showing posts with label nani. Show all posts
Showing posts with label nani. Show all posts

Monday, January 26, 2009

dee, nani & rasp...

hari ni, genap seminggu lah jumpa blogger2 yang namanya tersenarai di atas itu.
sorry ye korang.. ni baru ada kesempatan nak update pasal lunch date kita tuh.. ampun...



anyways, tu ada skets tokens la for nani & dee. yang famous amos tu from Ita.Itu and yang lam pouch tuh, from me lah..kami pegi bertiga jumpa derang nih.. ajak sekali Ina to tag along..

kenapa hadiah ada dua jer, yet jumpa tiga blogger, kan? sebabnya, rasp ni, last minute plan ngan dee.. sorry yer 'akak', nanti later kita date lain, okie? :)

ha.. ni la dua insan yang sweet and kecik nih...yang belah kiri tu is Dee and yang belah kanan tu is Nani

macam biasa, i had my vietnamese style noodle.ita had nasi dagang, ina had prawn mee, dee lak had nasi goreng and nani had driend cili yee mee..



tengah dok berborak sakan sambil makan semua, rasp sampai...
sekelip mata, kami semua mesra macam dah lama kenal..i think dats the beauty of blogger lah.. automatic mesra...


borak punyer borak, its time to say goodbye lah kan..
ater, jumpa time lunch tak reti2 nak balik office ke kan? huuhuh...sebelum tu, of course la kami bergambaran dulu..yes, kat food court ok.. pi lantak la dengan masyarakat sekeliling... :P


habis bergamba, nani & dee bagi token kat ayu, ita & ina.. dee macam santa claus ok.. dengan paper hajaba yang maha besar, dia ngangkut bag2 mengkuang nak bagi kami.. alahaaii..
gamba yang atas kanan tu, is from dee.. and yang bawah tu is from nani..


ni ha.. gamba gangsters yang di gembar gemburkan.. ahhahahahaa


ok.. ni lah isi kandungan kotak hadiah from nani tu. comeykan?

to nani, dee and rasp,it was so nice meeting the three of you.. nanti, boleh la kita berjumpa lagi ek? seronok la berborak dengan u all...TQ so much for the presents too.. so thoughtful la korang..jangan serik ye jumpa ayu...muaaahhsss!!!!