Wednesday, December 26, 2012

Allah help me to see what I want to see

Alhamdulillah!!!!!

I knew siapa culprit behind all this dah...
MasyaAllah... sangat tak diduga sangat tak disangka...

Kepada yang berkenaan, if you read this, you will definitely know I am talking about you.

Awak buat baik message saya, konon bertanya khabar...
Siap detailing my next step pun awak cuba tanyakan (Alhamdulillah saya tak spill banyak, hanya general information... memang tindakan untuk tidak bercerita sangat betul!) ... Rupa-rupanya awak lah penyampai itu.

Baru saya teringat, tak lama selepas awak bersoal 'siasat' saya, maka muncullah comment yang sangat 'baik' lagi 'berhemah' tersebut.

Semoga Allah mengampunkan awak dan menyedarkan awak bahawasanya manusia hebat lagi awak rasa 'baik' itu juga mempunyai banyak kelemahan. 

Kita sesama manusia banyak tak elok dari eloknya, kerana yang sempurna itu hanya Allah SWT.

Yang pasti, I definitely don't believe what i have just discovered. Sangat tidak sangka dan sangat memalukan.

Again, saya ingin bersua muka. Awak datang lah sekali dengan si pemberi comment. Saya bukan macam awak, hantar orang tengah untuk dapatkan maklumat... dan saya juga bukan jenis baling batu sorok tangan... 

Kalau ikutkan hati, dah lama saya sebarkan segalanya yang saya tau di benak saya ini. Berbakul lagi 'bukti' yang awak pernah 'share' dengan saya. Saya bukan awak yang menyampai 'bukti' menyebabkan saya dikeji hina. Saya pilih untuk diam. Kerana apa? Kerana saya tak takut apa pun kecuali Allah.

Tapi awak, belakang bunyi bagai nak rak. Kumpul bala tentera. Hantar 'spy' sana sini. Print screen merata hebah pasal cerita orang. Siap pulak 'terasa' walhal tulisan itu bukan untuk awak pun. You said, served me right? Let me tell you to GET A LIFE!

Tak malu sungguh.

Saya nak tengok jauh mana awak nak pergi kali ni. Sebab, apa yang saya nampak, apa yang awak ludahkan, sedang awak lakukan. Jadinya, berhati2 lah bila berkata2 di belakang... meh sini face me. Cakap depan2 la baru macho sister. 

But jangan pulak, saya jemput awak bersemuka elok2, awak siap hantar orang lain pulak sebagai 'ganti'. 

Sorry. Saya tak suka bersemuka dengan pengecut like that. (Yes, awak memang pengecut)

Btw, terima kasih sebab tolong saya bukak mata pasal awak. Selama ni, saya tak pernah nak menghina mahupun berkata apa. Now I know why... kerana it is not worth it at all to talk about you or even 'discuss' about you. 

So kesian.

1 comment:

Unknown said...

apa yg terjadi ni? hrp mak ayu baek2 saje....

hitam putih rencah hidup..manakan sama si anak benggali dgn ank raja...