Monday, January 30, 2012

My Chiko

Been feeling really lonely lately....
Something is missing...
I miss the feeling having a pet of my own...
I miss my Chiko.

Chiko is my favorite cat.

Semua yang clow with me will definitely kenal dengan si Chiko ni.
I even paksa my best friend tolong to repaint her cage dulu.
Chiko kucing paling manja and garang at my neighborhood.

Kalau tempat nak pergi tu walking distance like rumah neighbor ke apa, sila keep her in the cage first. Kalau tidak, selama je dia ikut sekali. Dah la tu, muka tak malu.. ikut siap masuk dalam rumah and duduk kat kaki kita. Yes, halau la macam mana pun. Dia tak takut pun dengan orang lain yang ada because, she knows, we're there with her.

Chiko found dead atas bumbung rumah selepas beberapa jam we all dengar bunyi kucing bergaduh atas bumbung. I am  very sure she was protecting her new born kittens masa tu. Ayu tau tu dia yang bergaduh teruk.. I recognise her voice.

She was everyone's darling.

I MISS CHIKO.


Blurbings By,




BannerFans.com

No comments: