Wednesday, December 8, 2010

Al Raya Qurban

Entry al basi lagiii...
(eleh macam tak biasa kan?)


Macam biasa, port utama kami mestilah rumah Aunt1. Mana la lagi kami sekeluarga nak pergi. Tu la tempat yang ada pun. Huhuhu...

Raya haji kali ni, we all sefamily bantai layan video back to back. Video birthday party lilD and video Bollywood wedding 101010. Memang hillarious & gamat habis!
Mana yang sambil buat kerja dok menggedik menari bolly.. mana yang kat party lilD terpaksa melayan anak2 menari segala...
It was fun!
We had great laughs together...

the two sisters.


Walaupun pagi tu, saya ada feeling2 sentap kedaung dengan family saya. Tapi derang tak tau pun.. Nasib baik i got my bothDs. uhhuhu..
Mana tak sentap. It has always been my routine to wear jubah during Raya Haji. Tak pernah pulak we all berpakat nak pakai baju color sama ke apa. So, pagi tu, bila bigD nampak Ayu berjubah hitam, terus dia tanya kenapa Ayu tak pakai green.
I asked him.. semua orang pun pakai green ker? and lilD menyampuk.. jom la atie pakai green sama2 dengan kita.

So, I quickly went to mom's room and ternampak ibuku dah siap berbaju kurung hijau. OK FINNNNEE!!!!!!!!!!
Bukanlah ramai sangat pun umat dalam rumah tu kan? Susah sangat ke nak inform me?
seriusly.. I was so sentap tak hingat dunia. Dengan the night before I had to stayed late kat office busy dengan urusan teambuilding segala. Mood memang sentap kaw kaw.
But when I went back to my room and saw my bothDs.. terus hati sejuk and malas layan rajuk. Tak pe lah.. for them.. pakai je lah hijau. Takkan I nak jadi the odd one and biar budak2 tu confuse & tertanya2 kan? I won't let all these tiny insensitive by others kind of thing buat my bothDs confuse.
Maka, berbaju hijau lah saya.

Sekian cerita sentap. Hiks.



Kenal Iqbal?
Nephew kesayangan pengarang jantung saya. Ahli syurga.
Handsome kan? :)
Luv u Iqbal.

Anak orang, tunang orang, isteri orang


Ni angel2 saya yang sorang2 nak tinggalkan saya...
But I know they will always be there for me.. hhehhee.... (up up skets)

Ye, anak2 saudara.. but they are more like a childhood friend dah dengan saya. si isteri orang tu siap satu sekolah lagi dengan saya.

Ni la Raya Haji yang balance sedih & happy. Pagi sentap kaw kaw, sampai rumah Aunt1 gelak pun kaw kaw.
Baik sedih dulu baru gembira kan? daripada happy dulu and berduka kemudian, kan?


Blurbings By,



BannerFans.com

No comments: