Wednesday, May 27, 2009

jom GOOGLE! - tag by Zana

SAYA ADALAH DI TAG OLEH ZANA YANG SWEET! :)

The rules are simple.


Use Google Image to search the answers to the questions below.
Then you must choose a picture in the first page of the results, and post it as your answer.
After that tag 6 people.


1. I am...




selamba type nama sendiri..terus kuar gamba ni.. muakakakaa... - SITI AMIHA AYU



2. I really want to go...



PEDU LAKE!!!!!! jom jom... - siapa nak bawak ni? serius teringin ngan g holiday sini..



3. My fav place...
in front of PC



4. My fav colour...



YELLOW!


5. My fav food...



the yummylicious beehoon kungfu...




6. My fav drink...




Ice Lemon Tea... ssllrrp...


7. My fav movie...

COYOTE UGLY! tengok 8 juta kali pun adalah tak jemu!



8. I was born...



at Assunta Hospital...





9. I live at...



Petaling Jaya


10. My hobby is...




travelling...



11.I want...






12. I would like to tag...



NO ONE!


5 comments:

lily lotus said...

oh! i pun suka gila movie coyote ugly!

Suzana Ikram said...

salam ayu.. dh wat tag zana ye. suker negok image kt google yg ayu pilih, cantik pilihan ayu.
teringt movie coyote ugly rasa nyer zana dh negok 10 thn lepas.. memang best movie ni. masa tu zana muda lg.. entah mana CD ni... nk negok balik la.

Fieza a.k.a ibu Qaisz + Dayana + Anas said...

saya pernah dapat tag ni..tapi tak buat..hahaha

Khas Lysha said...

coyote ugly mmg best.. sampai skrg sy suker lagu can't fight moon light tu.. lagu tu sentiasa fresh.

Dee said...

coyote ugly..hmmm..mmg best ar..