Friday, May 30, 2008

My Lucky Day, ker?

hari ni, ade tugasan from mom mintak tolong tukarkan duit nyopping dia for next month. bercakap pasal next month, I plan for a 'jalan jalan carik pasal' with mom... aunt1 will tag along as well. but, dats a different story all together.

so, for todays task, i need to find a money changer and the only reliable place so far is either AmpangPark or JJ Maluri.

Disebabkan hujan, jalan nak ke AmpangPark amatlah hazab..so, i reroute to JJMaluri instead. sampai2 sana, my mood was not good at all... despite of being happy & aman almost the whole day, adalah pulak gangguan lagik.. BOSAN!

anyways, sampai2 jer, terus pegi tukarkan duit untuk mom. since dat it is still raining and i pun got nothing to rush, might as well i go jalan2 and cari la kalau2 ada apa2 yg murah for all the weddings dat we need to attend sepanjang bulan 6 nih. JJ kan ke tengah sale, so, amik la kesempatan kan?

jalan punyer jalan, found dis 6 piece glass set for only RM6.90.... kan best kan? so, i grab 5 of those, and merayap carik yg up skets for Aie's wedding... (Myn's brother).


Sambil2 tunggu derang balut tuh, ada la lagik 2-3 benda yg caught my eye and shall not be revealed here lah.. hahahaha...
Dah settle solat, wrap sume... aku pun terhoyong hayang lah ngangkut melambak barang2 belian ku....and guess who I actually berselisih with??
VANIDAH IMRAN!!!!!!!! My fav actress!!!!!! Oh my, I so love Vee!!!!!!!!!!!
I smile..and she smiled back.. At dat point, I couldn't help it but to stop her for a pic...




I cAn'T sToP sMiLiNg...
CaN U sEe??
(",)
I AM SO LUCKY!!!!!!!


2 comments:

ita.itu said...

wah bestnye dpt jumpa vanida..cun dia kan

Amiha Ayu said...

mmg ta.. dia sangat sweeeettt!!!!!
SOKA!